fredag den 29. juni 2012

TAK for snakken!

Bloggen har i dag været online i 14 dage. Og jeg er superglad. På de 14 dage har jeg haft næsten 850 sidevisninger (og nej, den tæller ikke mine egne med :)

Så TAK til alle jer, der læser med derude. Min mor, mine ligesindede, mine veninder, min mødregruppe, min svigermor, min mand og alle andre, som har vist interesse for mit lille projekt.

Og så en lille opfordring: jeg får rigtig mange søde, sjove, lærerige kommentarer på mail eller på Facebook. Og det er jeg rigtig glad for! I må også MEGET GERNE skrive og kommentere indlæggene direkte på bloggen. Så er der nemlig endnu flere, som kan få gavn af alle de gode  kommentarer - og endnu bedre; måske kommer der en lille debat i gang :)

Og ja, du må gerne have en mening, selvom du IKKE er mor til tvillinger :)

Fortsat god læsning og rigtig god weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar