fredag den 15. juni 2012

Er det tid til at blogge?

Velkommen til min nye blog. Både til dig som læser, men også til mig selv. Jeg var nemlig slet ikke klar over, at dagen i dag skulle blive dagen, hvor min blog så dagens lys. Jeg var faktisk slet ikke klar over, at jeg skulle have en blog. Og nu må vi se, hvilket liv den får.
Tid er nemlig ikke min bedste ven for tiden. Og det kender du garanteret ALT til, hvis du lige nu sidder og læser denne blog og selv er mor til tvillinger.

Men at give liv er jeg til gengæld rigtig god til! Og jeg VED, hvor hårdt det er at blive mor til 2 på éen gang. Og hvor meget det hjælper at finde ud af, at alle de andre tvillingemødre tumler med præcis de samme ting som en selv.

Så denne blog bliver mit lille indspark til, hvor du som (nybagt) mor klarer udfordringerne i hverdagen. Jeg vil tage udgangspunkt i mine egne erfaringer som mor til ialt 3 stk. vidunderlige væsner og jeg vil være ærlig og fortælle om op- og nedture. Måske de kan inspirere dig til et godt børneliv.

Kommentarer og ideer modtages med kyshånd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar