fredag den 28. september 2012

Grunden til, at kvinder slår toiletbrætet ned ...

Jeg må bare konstatere, at solen skinner for første gang i flere dage! Og jeg har her til morgen set en regnbue. Lavet god kaffe af nymalede bønner. Taget mig et varmt bad. Og spist den sidste biscotti fra igår.

Så gør det ikke noget, at jeg tabte tørshampoo´en ned i toilettet (virker den så egentlig stadig - nu, hvor den er våd?). At jeg ikke kunne finde enden af regnbuen - selvom jeg cyklede i den rigtige retning. At listen over weekendens opgaver er lang. Og at jeg ikke ved, hvad mit liv bringer mig på mandag.


Første skridt i mit nye liv bliver at kunne finde rundt på HKs hjemmeside. Og det kan vist godt tage sin tid! Men den luksus får jeg jo også mere af nu!

God weekend derude ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar