mandag den 10. september 2012

Er jeg selvfed nok til at blive en succes?

Gad godt være en succeshistorie!

Når jeg en sjælden gang (overfladisk) læser et dameblad, er der altid en historie om kvinden, som har opnået stor succes. Hun har fået sig en personlig træner. Tabt 17 kg. Lever nu sundt; smoothies og hakkebøf til morgenmad. En stor café latte hos den lokale kaffebiks. "Glemmer" frokost (as if!). Og spiser ude til aften - inden hun deltager i eller anden fernisering med et glas koldt rosé i hånden (hvem passer lige børnene, spørger jeg bare?). Bor i en lækkert, veldesignet hjem. Er selvstændig med egen design-butik (måske hvide afskallede møbler?). Har videreuddannet sig til coach og er selvlært smykkedesigner. Hunden er lille og hvid. Lige som sofaen. Som dog er stor. Men hvid. Selvom hun har maaange børn.

Den historie bliver bare aldrig mig. Thank God! Min sofa er grøn som græs. Jeg mangler stadig at tabe 5 kg efter min sidste graviditet. Jeg har ikke råd til en personlig træner. Og jeg går sjældent med smykker. Men jeg elsker dog design (dog IKKE country style, sorry!).

Men det med at være selvstændig, tænker jeg lidt over. Kunne måske være en option? Det er ihvertfald ikke ideerne, der mangler. Min hjerne kører konstant - tror, det er på tide med en diktafon. For jeg kan sgu ikke huske alle mine egne guldkorn!

PS håber I kan læse ironien i overskriften :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar