torsdag den 27. september 2012

Eneste vej frem

Der var ingen anden udvej - for mig. Og jeg fortryder intet. Derfor var det alligevel svært at sige farvel til alle de fantastiske mennesker, jeg har delt arbejdsplads med de sidste 4-5 år. Jeg ved, de fleste forstår mit valg. Og jeg respekterer dem for deres. Jeg vil savne dem og den virksomhedsånd, som var engang.  Og håber på det bedste for os alle. Virkelig.

Og Jette, min sødeste ven - du ved, jeg vil savne dig.  Og vores snakke om livet, mad, mænd, børn, arbejde, lakrids (!), møbler, design, chokolade (!), bageri og alt mulig andet. Tak for din tillid, ærlighed og åbenhed. Selvom vores arbejdsveje måske ikke krydser hinanden igen, vil du altid være en del af mit liv fremover.



2 kommentarer:

  1. Pøj pøj med projektet. Jeg er selv tvillingemor + mor til en dreng på 5 år, og jeg har også sagt op uden et andet arbejde på hånden. En skøn beslutning som jeg har nydt fra 1. dag ( bortset fra da tvillingerne fik børnesår og måtte være hjemme fra dagpleje i 2 uger, det var f..... ikke sjovt!). Jeg vil følge dig - og heppe på at du finder den rigtige løsning for dig og familien.

    Mange hilsner fra Karen

    SvarSlet
  2. Kære Karen,
    Dejligt at høre, at endnu en mor til 3 har taget springet :) Ja, så kender du også alle de overvejelser, man gør sig inden ...Nu står jeg her på "dag 2", og kan virkelig mærke, at det lige tager mig lidt tid at lande. Og før tankerne og kreativiteten igen kan løb frit.

    Hvad med dig - hvorfor sagde du op? Og hvad er dine planer?

    KH LIne

    PS Hvor gamle er dine tvillinger??

    SvarSlet