søndag den 2. september 2012

Jo, du læste rigtigt; T V I L L I N G E R A B A T!

Igår havde min ældste datter og jeg en bod på det lokale kræmmermarked. Det var ærlig talt benhårdt at stille op og stå der i 8 stive timer. Med en super glad, men ind imellem også grædende datter. Fordi, hun uden mor ikke kunne finde køen til popkorn-biksen. Ej heller nå op til pølsemandens disk.

Men forlade vores bod kunne jeg jo ikke rigtig. Og vi holdt ud. Sammen. Og vi var så gode, synes vi selv. Vi tjente 3100 kr. på salg af legetøj, babytøj og mors tøj, sko, smykker mm. En opfordring til alle jer derude med skabene fyldt af babytøj! Det kan sagtens glæde andre!

Alle tvillingeforældre ved, hvor dyrt det er at købe dobbelt op af alle de store investeringer. Autostole, højstole, tremmesenge, flyverdragter - og alt det andet, der går under kategorien "need to have".

Så udover min genbrugs-tankegang, vil jeg gerne opfordre alle børneudstyrs-butikker til at gøre som Børnebiksen i Låsby. De giver altid 10% på dobbelt køb, når du handler til dine tvillinger. 

Og ja, nu lyder "Børnebiksen i Låsby" måske som en lille butik med en snævert udvalg. Aldrig har jeg været et sted med så bred dækning på alt inden for baby- og børneudstyr. De har ALT! Dyrt, billigt og midt imellem. Og så er de til at handle med. Modsat andre af de store kæder.

De har også en rigtig fin webshop - klik her for at kigge.

PS. Skulle du kende til andre butikker med tvillinge-rabat (også meget gerne andre steder i landet), så skriv det i kommentarfeltet til glæde for alle andre, der læser med. Tak :)

3 kommentarer:

  1. De giver også 10 % rabat hos Ønskebørn i City Vest :-)
    Mor til Smilla og Malou på 9 mdr.

    SvarSlet
  2. Hej Marlene - tak for tip! Hermed sendt videre (også til mig selv! :)

    SvarSlet
  3. Mælkechokolade.dk giver 20% på alt fra Name it ved tvillingekøb :-)

    SvarSlet