torsdag den 2. august 2012

Bare det snart var lørdag ...suk

Hjemme hos os er lørdag slikdag. Og nogen gange også fredag. (Og andre dage kan også godt komme på tale i visse uger.) Og selvom de to mindste endnu ikke er blevet præsenteret for det søde i livet, så har jeg jo (heldigvis) en datter på 7. Ugens udflugt til Slikkeriet (vores lokale helsebiks) er nærmest hellig - og sidst vi var der, opdagede jeg noget nyt!

Jeg har altså et eller andet med lækkert designet emballage. Mit øje ser det bare MED DET SAMME,  når jeg træder ind i butik. Og ja, jeg kan sagtens købe varer udelukkende på grund af designet af emballagen!

Men det bedste er selvfølgelig, hvis der også er noget brugbart i æsken, posen eller dåsen. Og det var der i dag. Det må da betegnes som win-win, når en fed emballage er fyldt med lækkert, økologisk slik.

Se lige disse fine poser i 3 smukke varianter fra svenske Sjölunda Gård (jeg sagde jo, at de kunne noget med design og mad, de svenskere ...og er "godis" ikke bare det sødeste ord?).

LIKE MY BIKE. Skumcykler (ELSKER det ord) med smag af æble, fersken, sorte druer og hindbær.

FLOWER POWER. Vingummiblomster, som smager af mango, ananas, passionsfrugt, granatæble, lime og grape.

PEACE & LOVE. Saltlakrids og hindbærhjerter. Mums.

Alle farver og smag stammer naturligt fra naturen. Naturligvis. Hø hø.

Desværre er det kun torssdag (hed den ikke lille-fredag en gang?. Så ingen slik i dag. Nederen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar