onsdag den 1. maj 2013

Sådan får du kropsolien til at virke bedst!

Her får du en vigtig detalje for succes med gårsdagens lille olie-reklame;

Olie trænger generelt bedst ind i huden, hvis du smører dig ind lige efter bad og stadig har fugtig hud. Er huden helt tør, lægger olien sig bare som et lag ovenpå huden.

Så er det tip givet videre. 

Og så glemte jeg vist også at skrive, at den er supergod til at gøre nybarberede ben super bløde :)

Jeg har desuden fået en super relevant kommentar på bloggens facebook-side:

" ...indeholder desværre hele 12 af de 26 deklarationspligtige parfumestoffer, som er allergifremkaldende - nu der alligevel er så meget debat om producenter som foregiver at være bio/øko/eco/green".

Jeg er fuldstændig enig i, at der er en del brands inden for smukheds-produkter, som bruger ord og skaber et visuelt udtryk, som giver forbrugeren indtryk af, at her er tale om grønne produkter. Og det er IKKE ok!

Nogen gange vælger jeg alligevel "de forkerte" produkter. Hvis jeg fx. kan se og mærke, at de gør en forskel. Og hvis min hud kan tåle dem. Derfor er jeg ikke grøn hele vejen igennem - men næsten!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar