tirsdag den 7. maj 2013

Det er min skyld.

Nå, men havde egentlig besluttet, at jeg ikke ville blogge i dag.

Ikke fordi jeg mangler noget at skrive om. Men mere fordi dagen i dag bruges på søgeordsanalyse for en kunde. Og mens jeg venter på resultatet - det arbejde kræver nemlig indimellem hjælp fra diverse online programmer, som ikke allltid kører lige hurtigt - bager jeg en rabarbertærte.

Fordi, jeg kan. Og fordi, jeg har fødselsdag. Hip hip.

Har I forresten lagt mærke til, hvor varmt solen bager?

For en gangs skyld, påtager jeg mig det fulde ansvar. Også selvom jeg rent faktisk deler dagen i dag med min søde far!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen og tak for det fine vejr !!!

    SvarSlet
  2. Hip hip hurra og tillykke med fødselsdagen :) tak for solskin - herligt vejr at have ansvar for!!

    SvarSlet
  3. Selv tak!

    Har også selv nydt godt af det fine vejr og været i haven for at spise den famøse rabarbertærte :)

    Nu nyder jeg, at der endelig er stille ...

    SvarSlet