torsdag den 22. november 2012

Grænsehandel - lige på grænsen... til det klamme!

Jamen, folk går jo amok i grænseland! Jeg håber virkelig, at de også køber ind for naboen - ellers er jeg virkelig rystet!! Jeg tør slet ikke tænke på, hvor alt det, der lå i indkøbsvognene, ender. Hvis "vi bli´r hvad vi spiser" virkelig passer, så går der lige nu mennesker rundt og ligner 12 paller blandet sodavand - og 45 kasser labre larver!

Og vognene var så store og lange, at jeg gentagne gange kørte ind i andre. Og derfor til sidst måtte stille vognen for at rundt. Og kigge efter mine nødder. Og min mørke Lindt-chokolade. Som var udsolgt! WHAT! Troede ikke, det kunne lade sig gøre ...

Ellers var det en hyggelig tur med ældstebarnet og min far som co-driver og Tysklands-gps. Bilen blev fikset, Flensburg blev besøgt, tyskernes svar på sandwich spist - inden vi sluttede dér, hvor hele formålet med turen lå gemt for min ældste datter; slik-shoppeland.

Her ses hun foran Rittersport-tårnet. Bemærk himmel-lyset i hendes - dog lidt trætte, men glade og mætte øjne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar