søndag den 28. april 2013

Verdensfred - også på hjemmefronten. Noget om ønsker og alder.

Hvad ønsker du dig allermest i hele verden?

Altså, hvis du lige skal se bort fra verdensfred, længere ben og fyldt bankkonto?

Jeg synes sgu også, det er svært. Har kæmpet en måned nu med at nedfælde noget, der bare ligner en liste over ting, jeg rent faktisk har brug for.

Så kiggede jeg på mig selv i spejlet og kom i tanke om, at der vist var ting, som jeg ikke kunne leve uden - hvis jeg altså fortsat ønsker, at andre mennesker skal kunne kigge på mig uden at blive bange.

Og så er der alt det, som bare er ren luksus, men super lækker forkælelse for en træt, udslidt mor!

Derfor blev min liste delt i to:
Need to have. Og nice to have.

Den ser nogenlunde således ud:

Need to have:
Concealer - and lots of it!
Gavekort til farvning af diverse ansigtshår, forbehandlig mm.
Klassikeren, der holder i otte timer - og virker på alt fra mennesker til heste

Nice to have:
Ny keyhanger, gerne gul
Bh - ved ikke helt, om den skal flyttes til listen ovenover??
Arne Dahls seneste krimi
Makeup
Kropsolie

Egentlig, så ønsker jeg mig bare verdensfred. Det er vist noget, der sker med alderen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar