søndag den 7. april 2013

"Sommertid" anno 2013

Er det frost på græsset og buskene?


Er jeg den eneste forælder, som har svært ved både at kapere rimfrost OG sommertid på samme tid? Jeg mener; børn som har svært ved at sove i skøn kombi med at stå tidligt op til næsten-vinter.

Ikke helt fair, vel?

Så derfor har jeg pillet en lille smule på farverne på bloggen. Smuk, bliver bloggen vist aldrig, men så er der i det mindste lidt forår og lysere tider der. Har egentlig også hele tiden syntes, at det var virkelig træls at læse hvidt på sort. Men derfra til at ændre det kan jo godt tage lidt tid ...

Vi taler ikke revolution - men lidt har vel også ret. Det er også derfor, jeg har set mig sur på rimfrosten. Lidt vinter er det jo stadig, desværre.

Men derfor kan man jo godt tage ja-hatten på. Så det gør jeg. Skal jo trods alt på kro i dag og spise old school mølleplatte med en, jeg virkelig godt kan lide. Og ikke har set længe. Glæder mig!

PS Jeg forstår IKKE sommertid. Hvem gavner det nu om dage? Åhh, sidder der en som forstår galskaben, så fortæl mig det NU!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar